ملتقى العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ملتقى العرب

ملتقى العر لكل العرب الاصدقاء والاحباب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

موضوع مضحك للفتيات

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سلوي الصاوي

المساهمات : 38

موضوع مضحك للفتيات Empty
مُساهمةموضوع: موضوع مضحك للفتيات   موضوع مضحك للفتيات Icon_minitimeالأحد مايو 17, 2009 9:59 am

انستى العزيزة .... لو ربنا فك عقدتك واتخطبتى فاليك نصاءحى حتى تاخذى بخطيبك من مركب الخطوبة الى محدش عارف هاترسى على اية ... اجمل ما فى الخطوبة العزومات الرومانسية على احلى محلات اكل فى البلد واللى عمرك ماهتشوفيها بعد الجواز المهم مع اى عزومة مع خطيبك قلنا الرقة من الاول لازم تعرفى ان الشوكة والسكينة بيتمسكوامن ايديهم من الطرف مش من النص ذى الخنجر ولا من البوز ولا من فوق طبعا ......... والعيش اوعى تفضحينا وتقطعية بسنانك ولا نصين وكل نص لقمة وتحشرى اوعى العيش بيتقطع بالسكينة ف الطبق وبعدين تاخدى لقمة لقمة بالعافية ال يعنى نفسك مسدودة اضغطى على اعصابك جداا وبعدين لما تروحى ابقى كلى ذى ما انتى عايزة والشوربة ابوس كعب رجلك بند الشوربة دة مهم جدا الشوربة تتشرب من غير صوت خااالص ومن غير ما تعدى تنفخر فيها ذى القهوجى ما بيعد ينفخ ف الحجر وطبعا تنسى تماما السلطانية اللى ف البيت اللى بترفعيها على بقك وتدلدقى على روحك بالمعلقة وبدون صوت سخنة ولعة برضوا من غير صوتوتسيبى تلت الطبق على الاقل مش تشربى لاخر نقطة اما الارز بيتاكل بالشوكة طبعا اوعى ايدك تتمد على المعلقة متفضحناش وكانك بتبوسيه مش بتاكليه والمكرونة الاسباكتى برضو بالشوكة تتلف على طرف الشوكة لحد ما تخلصوبعدين تحطيها ف بؤك من سكات مش تشفطى المكرونة عو د عود
السمك مشكلة شوفى بتفصلى اللحم عن الشوك ازاى ؟؟؟ تقطعى اللحم من النص بالطول وبعدين تفردى اللحم على الجنبين ولما تخلصى ناحية متقلبيش السمكة بلاش فلح شيلى السلسلة بالشوكة والسكينة وحطيهاف جنب الطبق وكملى اكل النص التانى وبدل الفيلم دة نصيحة متكليش سمك قولى انك مش بتحبيه وخلصى نفسك (الجمبرى) اذا كنتى عارفاه اول ما الطبق ينزل بصيلة بقرف واحتقار شديدين ال يعنى زهفانة من كتر اكل الجمبرى الجامبو ف بيت ببااا
واتنهدى جامد وقولى برضة ؟؟؟؟ وتروحة قاطعة راس الجمبيايه بالشوكة انا ف عرضك انسى المصمصة دلوقتى .......... والبطاطس مسلوقة او محمرة اوعى تهرسيها وتحطيها على الرز تدى لالالالالا بالشوكة ختة ختة وانت ذى مايكون ها تعيطى من كتر ماهى صعبانة عليكى
الفاكهة لو الفاكه فيها بذر طلعية من بؤك بالراحة وحطيه ف ايدك وهى مقفولة وبعدين حطية ف الطفاية اللى محطوطة على الترابيزة اوعى تتفتفى انسى التفتفة دلوقتى
ولما تخلصى اكل حطى ايدك على بطنك ( اللى عصافيرها بتصوصو من العينات اللى اكلتيها ) وقولى يااااااه مش ممكن انا عمرى ما اتفجعت كدة انا ادامى اسبوع عشان اكل تانى وبعدين امسكى الفوطة اللى محطوطة على الترابيزة من غير لازمة وتبوسيها ال يعنى بتمسحى بؤك وبعدين تستاذنى منة دخول التواليت لاصلاح المكياج وتخشى الحمام وتطلعى من شنطك لفة الفول والطعمية اللى انتى جايباها وبالهنة والشفااااااااااااااااااااااااا

بالذمه مش انتي عملتي كدة زيها ولا انا لوحدي الي كنت بعمل كدة
ابقوا قولو واعترفو من غير تجمل ولا كذب

redflower55

ashra9t

المساهمات : 85

موضوع مضحك للفتيات Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع مضحك للفتيات   موضوع مضحك للفتيات Icon_minitimeالأربعاء مايو 20, 2009 10:48 pm

بصي يا سالي انا حعترفلك انا اصلا مش بروح مطاعم لاني فضيحه ممكن اكل بايدي مش بالشوكه و اكل لما اشبع وساعتها كنت حبان علي الطبيعه وعشان كدا كنت برفض اي عزومه بره حرصا علي العريس لان فيه ازمه فالعرسان انتي عارفه خوفت يطير مني عااااااااااااااااااااااااااااا
انا بئه دبسته ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Rolling Eyes وادي النتيجه اتجوزت اهو اوعو تروحو مطاعم مع العريس خدو حق الغدا احسن ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

موضوع مضحك للفتيات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» للفتيات فقط: ماذا تشاهدين عندما تقفين أمام المرآة ؟
» المراقبه موضوع يا ريت تخش وتقراه ويا رب تستفيد